Monday, July 24, 2017

Msc Construction Management Jouerney

Msc Journey


Alhamdulillah after four years of struglle and lost at last I've manage to finish my Msc of Construction management.

Hampir 3 sem y tertunda I've almost give up
But berkat doa seorang ibu y menggigihkan diri to finish my journey

Kalau iktkn hati aku, ikutkan keadaan semasa which is I was literally busy prepare for my wedding
which means I need to use lots of money and time constraint, I've should have already give up.

Tapi one day Puan Emak cakap y die tiap2 hari doa supaya aku habis Msc before getting married and she said that she knew that it might be possible since she knew how my current situation is.

Tapi sesungguhnya Allah maha mendengar dan doa seorang ibu tu adalah sebaik2 doa, Aku kuatkan langkah kaki aku untuk mengahbiskan perjlanan aku

Allah buka satu2 jalan untuk aku abeskan smuanya di samping itu Allah turut uji aku untuk melihat tahap kesabaran kekuatan dan kepercayaan ak pada-Nya.

and Alhamdulillah Terima Kasih Ya Allah. Engkau kabulkan doa seorang ibu.


Maka, gapai lah aku segulung Ijazah Sarjana tatkala di usia 27 Tahun.

#Achievementunlocked#Prouddaughter

No comments:

Post a Comment